Dovolenka Chorvátsko 2017, ubytovanie, apartmány v Chorvátsku, informácie Chorvátsko

                                                                                                                    CHORVATSKO.ATOUR.SK   Po - Ne  8,00 - 21,00                       

                                                                                                                                                         Tel. - HOT LINE: 0904182300, 0911317243  chorvatsko1@atour.sk  SKYPE: atour.sk           

     Odporúčame uzavrieť si: Chorvátsko online cestovné poistenie - poistenie liečebných nákladov

 

 KÓD OBJEKTU
 First minute ubytovanie
 Ubytovanie - nízka cena
 Last minute ubytovanie
 Špeciál zľavy do 30 %
 Zľavy na ďalšie dovolenky
 21 výhod od ATOUR.SK
 
 UBYTOVANIE
 CHORVÁTSKO
       2017
 
   VYHĽADÁVANIE
     UBYTOVANIA
   V CHORVÁTSKU
 
 ChorvAtsko ubytovanie
 Ubytovanie v súkromí
 Všetky ubytovacie objekty
 Apartmány, domy, izby
 Luxusné vily
 Ubytovanie s bazénom
 Domy pre klientov
 Penzióny
 Ubytovanie priamo pri pláži
 Ubytovanie pre rodiny s deťmi
 Robinzonská dovolenka
 Objekty so stravou
 V blízkosti piesková pláž
 Ubytovanie s klimatizáciou
 Apartmány s WIFI internet
 Ubytovanie so psom
 Možnosť prenájmu člnu
 Ako VyhľadávaŤ
 ako rezervovať
 Všeobecné podmienky
 Domový poriadok
 
 Dovolenka na jachte
 Ubytovanie na majáku
 Hotely v Chorvátsku
 Hotelové komplexy
 
 ChorvAtsko ubytovanie
 Istria
  riviéra Fažana
  riviéra Labin
  riviéra Medulin
  riviéra Poreč
  riviéra Pula
  riviéra Rovinj
 Kvarner
  ostrov Cres
  riviéra Crikvenica
  ostrov Krk
  ostrov Lošinj
  riviéra Novi Vinodolski
  riviéra Opatija
  ostrov Pag
  ostrov Rab
  riviéra Senj
 Severná Dalmácia
  riviéra Biograd na moru
  ostrov Dugi otok
  ostrov Murter
  ostrov Pašman
  ostrov Prvič
  riviéra Primošten
  riviéra Rogoznica
  ostrov Ugljan
  ostrov Vir
  riviéra Vodice
  riviéra Zadar
  riviéra Šibenik
 Stredná Dalmácia
  ostrov Brač
  ostrov Hvar
  riviéra Makarska
  riviéra Omiš
  riviéra Split
  riviéra Trogir
  ostrov Vis
  ostrov Šolta
  ostrov Čiovo
 Južná Dalmácia
  riviéra Dubrovnik
  ostrov Elafiti
  ostrov Korčula
  ostrov Lastovo
  ostrov Mljet
  riviéra Pelješac

         

            KONTAKT

     www.chorvatsko.atour.sk

 

  Po - Ne: 8.00 - 21.00 hod.

 

  0904182300

  0911317243

 

  chorvatsko1@atour.sk

  SKYPE: atour.sk

 

  ATOUR.SK, s.r.o.

  Mišíkova 256

  031 05, Liptovský Mikuláš

  IČO: 44542330

 
 TRAJEKTY CHORVÁTSK O
 Trajekty Kvarner 2017
  Trajekt na ostrov Cres, Lošinj
  Trajekt na ostrov Rab
  Trajekt na ostrov Pag
 Trajekty Severná Dalmácia
  Trajekt na ostrov Ugljan
  Trajekt na ostrov Pašman
  Trajekt na ostrov Dugi otok
 Trajekty Stredná Dalmácia
  Trajekt na ostrov Brač
  Trajekt na ostrov Hvar
  Trajekt na ostrov Šolta
  Trajekt na ostrov Vis
 Trajekty Južná Dalmácia
  Trajekt na poloostrov Pelješac
  Trajekt na ostrov Korčula
  Trajekt na ostrov Mljet
  Trajekt na ostrov Lastovo
 
 CHORVATSKO INFORMÁCIE
 AUTOM DO CHORVÁTSKA
 Diaľničné poplatky 2017
 Autom do Chorvátska - trasy
 Cez Rakúsko - diaľnice, mapa
 Cez Slovinsko - diaľnice, mapa
 Cez Maďarsko- diaľnice, mapa
 Chorvátsko - diaľnice, mapa
 Chorvátsko - trajekty na ostrov
 TURISTICKÉ INFORMÁCIE
 Chorvátsko - turistické info
 Chorvátsko - počasie, teplota
 Chorvátsko - turistický slovník
 Chorvátsko - telefonovanie
 Chorvátsko - tipy na výlet
 Chorvatsko - chorvátske jedlá
 Chorvatsko - chorvátske víno
 Web kamery, webcam
 Chorvátsko webkamery
 Rakúsko diaľnice a cesty
 Slovinsko web kamery
 Maďarsko diaľnice a cesty
 
          LAST MINUTE
  Bulharsko dovolenka
  Egypt dovolenka
  Grécko dovolenka
  Chorvátsko dovolenka
  Tunisko dovolenka
  Turecko dovolenka

  Ubytovanie Liptov



 Apartmány Lenko
 Liptovský Mikuláš, Nízke Tatry,
 termálny aquapark Tatralandia,
 ski centrum Jasná, Chopok



 Lacné ubytovanie Nízke Tatry,
 dovolenka - lyžovanie -
 ski centrum Jasná, Chopok,
 termálne kúpaliská - aquapark
 Tatralandia, Bešeňová

 

 

  Chorvátsko ubytovanie na súkromí - domový poriadok

DOMOVÝ PORIADOK V PRIVÁTNYCH UBYTOVACÍCH KAPACITÁCH

Aby sme Vám mohli zabezpečiť príjemný pobyt a vyhli sa eventuálnym nedorozumeniam, prosíme Vás, aby ste si pozorne prečítali domový poriadok. Úhradou rezervácie automaticky potvrdzujete, že ste s domovým poriadkom oboznámení a že s ním súhlasíte, ako aj to, že ho budete v plnej miere rešpektovať. Nedodržiavanie domového poriadku môže byť dôvodom pre zrušenie Vašej rezervácie a zúčtovanie plnej ceny pobytu bez ohľadu na vynútený skorší odchod.

 

Po príchode do objektu hostia odovzdajú domácemu osobné dokumenty všetkých osôb pre potreby prihlásenia k pobytu (cestovné pasy alebo občianske preukazy, voucher) a uhradia zvyšok sumy za ubytovanie. Osobné dokumenty Vám musia byť vrátene do 24 hodín.
 

Domáci je Vám k dispozícii počas Vášho pobytu, aby Vám poskytol všetky informácie a pomoc, ktorú potrebujete. Odporúčame Vám, aby ste pripomienky na kvalitu ubytovania ihneď oznámili domácemu, a v prípade že on nezabezpečí potrebné opatrenia pre ich odstánenie, kontaktujte cestovnú kanceláriu.


Hostia majú zodpovednosť za udržiavanie poriadku a čistoty ubytovania. Domáci nie je povinný čistiť a upratovať počas pobytu hostí, ako ani vynášať smeti z ubytovacích jednotiek.


Domáci Vám vymení posteľnú bielizeň každých 7 dní. Domáci nemá povinnosť dať hosťom k dispozícii uteráky, kuchynské utierky, toaletný papier, hygienické potreby, potreby na čistenie a umývanie riadu, lehátka ani slnečníky.


Domáci nie je zodpovedný za organizovanie voľného času a animáciu hosťa.


Hostia sú zodpovední za bezpečnosť svojich vecí a cenností, ktoré si odložili v ubytovacej jednotke. Majiteľ nezodpovedá za ich prípadnú stratu. Z toho dôvodu pri odchode z ubytovacej jednotky bezpodmienečne zamknite dvere a zatvorte okná.


Domáci nemá právo v neprítomnosti hosťa vojsť do prenajatej ubytovacej jednotky. Výnimku predstavujú zvláštne okolnosti, pri ktorých je nevyhnutné vojsť dovnútra z dôvodu vyhnutia sa možným škodám alebo nebezpečenstvu. O svojom vstupe majiteľ musí hostí informovať ihneď pri prvom nasledujúcom kontakte. V prípade oprávnenej pochybnosti domáceho, že došlo k škode na jeho majetku, hostia sú povinní umožniť mu vstup do ubytovacej jednotky kvôli prevereniu situácie.


Hostia môžu priviesť domácich miláčikov do ubytovacej jednotky len s povolením majiteľa a cestovnej kancelárie. Privedenie domáceho miláčika bez predchádzajúceho nahlásenia pri rezervácii nie je povolené a majiteľ objektu a cestovná kancelária majú plné právo na zrušenie rezervovaného ubytovania. Hosť je povinný dávať pozor, aby domáci miláčik ne skákal po nábytku a nerobil škody, ako aj dôkladne očistiť jeho výkaly v apartmáne, na dvore, v dome, jeho najbližšom okolí a na pláži. Pokiaľ bolo vopred dohodnuté, že bude hosť domáceho miláčika držať vonku, je prísne zabránené púšťať ho do vnútorných priestorov objektu.


Nie je povolené priniesť do objektu zbrane, ľahko zápaľné a explozívne látky, či látky so silným alebo nepríjemným zápachom. Taktiež je zakázané používať akékoľvek vlastné kuchynské spotrebiče (horák/elektrická platnička a pod.) či iné elektrické prístroje (ventilátor a pod.) bez povolenia majiteľa.


Prosíme Vás, aby ste sa starali o prenajatú ubytovaciu jednotku a nepoškodzovali nábytok a zariadenie v interiéri i exteriéri objektu. Nie je povolené presúvať nábytok medzi jednotlivými miestnosťami ani vynášať vnútorné vybavenie do druhej ubytovacej jednotky, mimo domu alebo na pláž (stoličky z kuchyne na terasu, príbor na prípravu a konzumáciu jedla do druhej ubytovacej jednotky, uteráky alebo deky z apartmánu na pláž, lehátka od bazéna na pláž a pod.).


Používanie zariadení a prístrojov, ktoré nie sú základnou súčasťou ponuky ubytovacej jednotky (gril, garáž a pod.), je povolené len so súhlasom majiteľa.


Bezpodmienečne zatvorte slnečníky, vypnite svetlá, elektrické spotrebiče, plynové inštalácie a zatvorte vodovodné kohútiky skôr než odídete z ubytovacej jednotky. Pokiaľ nie ste vo vnútri nenechávajte zbytočne zapnutú klimatizáciu a nepoužívajte ju pri otvorených oknách a dverách. Chladenie jedla a nápojov tečúcou vodou nie je povolené. Zakázané je aj hádzanie odpadkov do záchodu, umývadla a druhých miest, ktoré na to nie sú určené, ako aj na dvore a v okolí domu.


V prípade rezervácie ubytovania v objekte typu „ Robinzonská dovolenka“ klient je povinný úsporne narábať s vodou a elektrinou a nesmie bez povolenia majiteľa používať prístroje s vyššou spotrebou elektrickej energie (napríklad žehličku, fén a pod.).


V interiéri a exteriéri ubytovacej jednotky je prísne zakázané vodenie osôb, ktoré tu nie sú ubytované. Ak sa v objekte pohybujú osoby, ktoré tu nie sú registrované alebo nie sú prihlásené pri rezervácii, majiteľ alebo agentúra majú plné právo zrušiť ubytovanie všetkým hosťom. Hostia zo susedných domov alebo z druhých ubytovacích jednotiek v rovnakom objekte, ktoré však nie sú vo vlastníctve majiteľa, nemajú právo na pobývanie v tejto ubytovacej jednotke bez jeho povolenia.


Klient, ktorý nechtiac alebo naschvál spôsobí škodu na majetku, musí prenajímateľovi preplatiť plnú výšku škody, ku ktorej došlo. Vlastník objektu môže vyžadovať od klienta depozit za každú rezervovanú ubytovaciu jednotku. Klient skladá depozit v deň príchodu do rezervovaného ubytovania. Depozit sa vracia klientovi v plnej výške v deň odchodu, pokiaľ zanecháva ubytovaciu jednotku v rovnakom stave, v akom ju prevzal v deň príchodu. Ak vlastník požaduje depozit, klient bude o tom informovaný pri príležitosti zaslania predfaktúry za rezerváciu.


Pokiaľ klient v deň príchodu plánuje prísť do rezervovaného ubytovania až po 20:00 hod., povinný je vopred informovať majiteľa alebo agentúru o svojom neskoršom príchode. Vyhneme sa tým situácii, že majiteľ v domnienke zrušenia rezervácie zo strany prihlásených hostí cestovnej kancelárie, prijme na ubytovanie druhých hostí.


V deň odchodu ste povinní opustiť ubytovaciu jednotku do 10:00 hod., aby sa táto mohla upratať a prichystať pre druhých hostí, ktorí prichádzajú do ubytovacej jednotky po Vás a majú právo na ubytovanie o 14:00 hod. Rezervovaný objekt musíte zanechať v rovnakom stave, v akom ste ho prevzali pri príchode – nepoškodený a v poriadku.


Od 22:00 hod. do 08:00 hod. je čas určený pre nočný pokoj a od 14:00 hod. do 17:00 hod. je čas určený pre popoludňajší pokoj. Z tohto dôvodu neobťažujte hlukom majiteľov, susedov ani druhých hostí v objekte.


Klientovi, ktorý nedodržiava pravidlá domového poriadku a narúša pokoj v objekte, môže byť ubytovanie zrušené. V prípade zrušenia ubytovania zo strany vlastníka alebo agentúry z dôvodu porušovania pravidiel domového poriadku, klientovi sa, bez ohľadu na vynútené skrátenie pobytu v objekte, uhradená suma nevracia.


Nástupom na ubytovanie sa rozumie, že je klient oboznámený s domovým poriadkom a súhlasí so záväzkami a podmienkami, ktoré sú v domovom poriadku uvedené. Všetky spory, ktoré sa nemôžu vyriešiť interne s majiteľom alebo agentúrou, budú riešené intervenciou polície alebo súdu v Splite. Reklamácie sa zohľadňujú len v prípade, ak sú nahlásené počas pobytu. Dodatočné reklamácie nebudú akceptované.